نوازنده سازدهني استيو بيكر

سازدهني،آموزش سازدهني،دانلود فيلم آموزش سازدهني، نوازندگي سازدهني

نوازنده سازدهني استيو بيكر

نوازنده سازدهني استيو بيكر
Steve Baker
 
استيو بيكر يكي از تاثير گذار ترين نوازندگان سازدهني امروز و بخشي جدايي ناپذير از صحنه سازدهني مدرن است . او در لندن، انگلستان در  1 May 1953متولد شد و در حال حاضر در نزديكي هامبورگ ، آلمان، زندگي مي كند. جايي كه او براي اولين بار در 1970  با گروه Jugband  شروع به كار كرد.

استيو تمام وقت حرفه اي اش را كه بيش از 30 سال بوده است، صرف ارتقا سبكي در سازدهني كرده است. به همين دليل او به عنوان يكي از آن دسته از نوازندگاني شناخته مي شود كه باعث احيا  سازدهني در اروپا بوده است و به عنوان يكي از نوازندگان  پيشرو آن در سراسر جهان معروف است. استيو بيكر با  نواختن سازدهني بلوز و تركيبي از آن با سبك كانتري و جاز باعث  بوجود آوردني سبكي مهيج شده است.

استيو بيكر يكي از تاثير گذار ترين نوازندگان سازدهني امروز و بخشي جدايي ناپذير از صحنه سازدهني مدرن است . او در لندن، انگلستان در  ۱ May 1953 متولد شد و در حال حاضر در نزديكي هامبورگ، آلمان، زندگي مي كند. جايي كه او براي اولين بار در ۱۹۷۰  با گروه Jugband  شروع به كار كرد.

استيو تمام وقت حرفه اي اش را كه بيش از ۳۰ سال بوده است، صرف ارتقا سبكي در سازدهني كرده است. به همين دليل او به عنوان يكي از آن دسته از نوازندگاني شناخته مي شود كه باعث احيا  سازدهني در اروپا بوده است و به عنوان يكي از نوازندگان  پيشرو آن در سراسر جهان معروف است. استيو بيكر با  نواختن سازدهني بلوز و تركيبي از آن با سبك كانتري و جاز باعث  بوجود آوردني سبكي مهيج شده است.

او همراه با Abi Wallenstein  و BluesCalture بيش از ۵۰ برنامه در اروپا برگزار كرده است. همنوازي او با گيتاريست و خواننده پرآوازه Chris Jones انتشار ۴ سي دي بوده است. از سال ۱۹۸۷ او به عنوان مشاور شركت سازنده سازدهني Hohner مشغول به فعاليت شده و در توليد يكي از اخرين محصولات اين شركت Marine Band Deluxe نقش به سزايي داشته است.

همراه با اين فعاليتها، او مشغول تاليفات مختلف، و هم چنين تدريس سازدهني و برگزاري كارگاه هاي متعدد نيز مشغول است كه با استقبال زياد علاقه مندان برگزار مي شود. استيو بيكر تاليفات متعددي نيز دز زمينه ارتقاء نواختن سازدهني در اين مدت (چاپي و ديجيتالي) داشته است:

- كتاب  “The Harp Handbook” كه در سال ۱۹۹۰ انتشار يافت و درحال حاضر به عنوان يكي از كتاب هاي مرجع در سازدهني دياتونيك شناخته مي شود.

- سي دي “Interactive Blues Harp Workshop” در سال ۱۹۹۹ به عنوان اولين مورد در اين زمينه

- “Blues Harmonica Playalongs1 & 2 & 3″ در سال ۲۰۰۳

- “Hohner Step by Step”

- “Blues jam”
استيو بيكر
استيو بيكر

 

آلبوم ها:

 

–  Dave Goodman & Steve Baker – Acoustic Music Records – ۲۰۱۲

    Steve Baker & Dick Bird – Acoustic Music Records 2008 -

– BluesCulture – Blue Moon Records 2007

– Chris Jones & Steve Baker – Acoustic Music Records – ۲۰۰۵

– Chris Jones & Steve Baker – Acoustic Music Records 2003

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.