نحوه نشستن و به دست گرفتن سازدهني كروماتيك + فيلم آموزشي

سازدهني،آموزش سازدهني،دانلود فيلم آموزش سازدهني، نوازندگي سازدهني

نحوه نشستن و به دست گرفتن سازدهني كروماتيك + فيلم آموزشي

طرز صحيح نشتن در و يا ايستادن در زمان اجراي سازها بسيار مهم بوده و اگر در ابتداي راه آموزش يك ساز هستيد به آن توجه ويژه اي داشته باشيد و براي رسيدن به فرم مطلوبي كه به شما آموزش داده مي شود، وقت گذاشته و مسلط شويد.

اجراي ساز دهني به دو صورت نشسته و ايستاده انجام مي شود كه اكثر نوازنده هاي سازدهني حين اجرا از حالت ايستاده استفاده مي كنند كه به نظر مي رسد در اين حالت بدن فرم بهتري داشته و عمليات دم و بازدم راحتت انجام مي گردد كه در نتيجه آن تسلط بر ساز و اجراي ملودي است، اما شما براي تمرين هايتان مي توانيد از حالت نشته استفاده كنيد.كلا از هر حالتي چه نشسته و يا ايستاده استفاده مي كنيد، بايد به راحتي بتوانيد از دم و بازدم براي اجراي ملودي بهره بگيريد و به اين نكته توجه ويژه داشته باشيد كه اجراي ملودي در حالت نامناسب باعث بوجود آمدن اضطرار در تنفس و بروز اشكل در اجرا خواهد شد. در حال نشسته، كمر بايد صاف و آرنج ها كاملا آزاد و بدون فشار باشند.
طريق بدست گرفتن سازدهني در نوازندگان با توجه به سبك آنها سليقه اي است.
ما براي تمرين با سازدهني يك روش استاندارد را به شما معرفي مي كنيم و تمرين هاي ارائه شده در اين دوره نيز به اين روش ري شما اجرا خواهد شد، شما نيز سعي كنيد با اين روش تمرين نموده ت به فرم مناسب برسيد.
براي صحيح بدست گرفتن آموزش سازدهني بايد انگشت سبابه شست دست چپ صفحه زيرين ساز را بگيرد و بقيه انگشتان را طوري كنار يكديگر قرار دهيد كه در داخل دست فضائي كروي تشكيل شود.
دست راست بيشتر وظيفه نگهداري ساز را بر عهده دارد و فقط كافيست حامل ساز باشد.

از دو سرور زير يكي را جهت دانلود انتخاب كنيد

پسورد: www.harmonica.royablog.ir

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.